redigerat några bilder:)

hola!

jag har redigerat några bilder som ni kan få se men det är inte så många, men några:


så coola;) (mina tvillingkusiner)<3


xD <3


xD (ta inte illa upp:o)



jao jag hade lite långtråkigt sisådär:) men nu ska jag skriva om hur dagen har varit.
karolina skulle bort idag så jag åkte med bil med pappa till skolan, syrran hängde inte med hon har antagligen lite migrän. så jag fick sjuss till skolan. skolan var såhär: först hade vi:

kontakttid/lästid:lite seg men jag han sedan läsa lite ur min bok, när jag hör din röst (new moon). bara älska filmen +böckerna men jag har bara läst ettan och är på sista kappitlett i anndra boken. måsste läsa ikväll då:) spännande! :O.

träslöjd:som är lite segt oftast men det gick bra fasst karro inte var där. har nån sett henne?:O hon är lixom försvunnen, jag pratade med henne igår och sa att jag skulle vara i skolan och att hon skulle bort först och sedan skulle hon komma tillbaka men hon dök inte upp och sen när jag kom hem så funkar inte telefonen och mobilen tänker jag inte ringa med vill inte slösa men jag ska försöka igen sen. träslöjden, jag fick mycket gjort.

svenska:lite långtråkigt ja...! skriver en text en atikell som man ska redovisa imorgon. sedan försvann malin:O men hon kom tillbaka:p.

lunch:åt med malin, inte hon men jag, men sällskap då. det v ar köttbullar med potatis som jag åt hemma igår-.-

matte:inte bra, går lite trökt. vi håller på med ekationer och det går ju super:D (mer ironiskt sagt!).

engelska:vikarie så det var lite stökigt. så skulle man göra typ som nån tävlin man skulle översätta en massa ord.

no:prov som jag hade glömt, trodde att det var på torsdag:/, inte bra men jag sa att jag trodde att det var på torsdag men jag fick göra det ialf, kämpade, hoppas att det gick bra, jag försökte ialf. fick sedan gå tidigt efter man hade gjort det men jag väntade på malin som väntade på maja, sedan gick vi och malin och jag tog bussen.

hemma:så nu är jag vid datorn har nyss ätit, potatis och korv, ska ta en glass och sitta och plugga lite så jag lär säga hejdå nu.

hare, hejdå!

 

PoK/RebeckaePettersson<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0