bowling+matan

hola amigo, amigas! (eller nått sånt:P)

tänkte bara skriva lite grann om hur dagen har varit, så här:
först...

svenska: skrev lite stödord till artikeln jag håller på med om robotar.

no:först skulle vi skriva lite men jag hade ingen penna men jag fick ändå reda på svenskan att jag skulle vara i matan och typ skala grönsaker m.m med matias. matias skulle egentligen stå med ellinor men hon dök inte upp satt. jag gick upp dit till maten klockan halv tio tror jag, inte helt säker. så fick jag skala potatis och skära dem i bitar för det skulle bli potatissallad. matias blev klar med morötterna så han hjälpte mig med potatisen. vi fick torka bord, det var äckligt för det var ris och många spillde så det var ris över allt nästan. jag fick torka upp det men nästan hälften kom på golvet för jag tänkte inte ta det i handen, usch! det gick annars bra. så åt emellanåt. sen skulle vi bowla med klassen på puh:n. malin, maja och jag tog bussen ner till stan, vi var ett lag som tävlade mot varandra och jag vann:D super! va?

jag tog bussen tillbaka för att hämta väskan och så gick jag till karolina. vi åt och sedan gick vi till hennes pappa för att fixa oss och så åkte vi till valbo. jag köppte en maskara, samma fast vattenfast och så glitterspray och lite småsaker (julklapp) till sis. hoppas att hon inte läsaer detta före jul:O :/. jag fick sjuss hem och jag åt middag med familjen och så är jag här på datorn, ska snart titta lite på teve, andra avenyn tror jag, spännande, såg igår, får inte missa så jag måste gå nu hejdå! +grattis jonte:)

hare!:)/RebeckaePettersson<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0