bilder+dagen...

TJOHO!

(lägger in lite bilder. gamla bilder, sen förr.)

bara för att bella (kusinvitamin:P isabella) har gjort så fint:D<3333333333
redigerat de två bilderna.
jag och jag.

haha jag:P
pappa och hanns faster.

midsommar, i högbo.

skruva den som beckham, såklart!:P

jag:|
bikins som jag köppte i somras på gina

haha. bara för att vi är så snygga;P
hahhahahhaaa... den bilden bjuder jag på:D. sen i sommras när jag var med klara.
jäääääää! den bjuder jag också på.
i somras. karolina och jag skulle titta på hundvalparna.
tre valpar:)
underbara tvillingkusiner:D<33333333333333333333
the twins<3

ludwig  &  william
bosse
sis and i:)
hahhhaa. naaaaw<3333hahhhahahha. naaaw<333333333
i boulongern, spelade minigolf. tack alla för den underbara dagen i somras som vi hade tillsammans:)<33333333333
jag.

jovist lite bilder:P.
ska skriva lite om dagen så kanske det kommer mera bilder sen.

fredag:

skolan:
so:vi hade so-prov idag. gick väll ganska bra ändå, hoppas att jag klara det, det känns så ialf. man fick gå så fort man var klar med provet. sen gick vi till karro en stund så vi gick ut med maja (karolinas hund) en stund. sen gick vi tillbaka till skolan.

musik:vi tittade på film. först trodde att vi hade kommit försent men inte då:), tur det:). filmen (school of rock med jack black) var väll lite rolig så där.

lunch:vi gick direkt till lunchen det är bara ut ur musiksalen och in till höger, framme! det var någon makaron... nånting med köttfärs, blandat tillsammans, lite halväckligt faktist.

vi han hem till karro en stund igen, hon hade glömt tuggummi. tillbaka till skolan.

språkval (svengelska): tränade lite finska på datorn:D, var inte så bra sökte stavning på google.se. jag kan en mening utan till som jag kunnde innan. minä rakasta sinua-jag älskar dig<3 jag tror att jag stava rätt eller om det skulle vara mer a:n i rakasta...? aja.

minä rakasta sinua!<3

(hur får man bete sig egentligen, sjärskilt mot sina vänner...?/anonymt)

matte:gjorde några tal... tråkigt-.-

lästid:snart klar med . så jävla bra ju!;) måste ha fjärde och femte bara.

slut. tog bussen hem sedan. fan va många det är som går av där jag kliver av bussen plötsligt:O. inte van vid det:P. gick sista biten hem och åt mellanmål och tittade på . har varit på datorn (bdb, bilddagboken) och sen ätit middag och sen på datorn och tittat lite på idol och så. är här nu igen för tredje gången:), skriver lite här på bloggen och så. visste ni att det är rekord på hur många dagar jag har srivit i rad, fyra:D, bra där beckis:P. hahhahhaa...!

lova några fler bilder:

jag(:
foppa (storkusinernas hund)
bäzza... trillingkusiner:)<3333333
jag
charlie (grannarnas hund) sötnos<3
myskväll hos grannarna i somras
bosse<3
glass:D
bosse, honey!<3
sträck ut en hjälpande... tass!;P


ska titta lite på teve igen men hare!

KRAM/RebeckaePettersson<3:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0