God Jul!-tisdag 22/12:) åka skidor på golfen:D

Bonjour!

idag ska jag åka skidor med karolina för hon skulle komma hit en stund och så ska jag klä julgranen med syrran och pappa och jag ska göra iårdning lunch osv.

förr går då skrev jag inget vad jag hade gjort den dagen. jag åkte skidor då på golfbanan i ca två timmar så mamma trodde att jag hade åkt i dem där sjöarna som finns lite över allt:P.

 

i går så åkte syrran och jag till mormor och morfar och så gick vi till stor kusinerna sen och jag spelade the sims2:D. så roligt!:P

haha!

 

idag vaknade jag ca nio-tiden och så gick jag upp och duschade och klädde på mig och åt.

 

GOD JUL!

Joyeux Noël-franska
Hyvää joulua-finska
merry christmas-engelska

så god jul alla!

God Jul och massor med Kramar!/RebeckaePettersson<3:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0