julafton!:D

God Jul!

25, så jag var hos storkusinerna idag. Simon ocg Viktor var där men inte Carolina och Linnea. Vi åt och tittade lite på "en prinsessas dagbok", har bara sett två:an. vi åt potatis, köttbullar, kalkon, sallad, glass, hallonkaka m.m.

Igår, själva julafton så var jag och familjen hos farmor och Perra. Vi åt vanlig julaftons-mat, ni vet köttbullar, potatis, prinskorv m.m. Så brukar farmor göra revbensspjäll, jättegott!:) Sedan efter maten så öppnade vi alla julklapparna. Haha men det gick inte så bra för tvillingarna. De kämpade med ett paket under hela "paket-öppnar-dagen":P.
Lite vad jag fick var:
parfym-deo-läppglans
pengar
presentkort
örhängen
mer örhängen
trosor
tights...-svarta
"lacktights" jag tror att det heter så:/
nån tomte
ögonskugga...-or 4st
nagellack+stickers (har på det på naglarna nu:P)

...det är säker nått jag har glömmt och vi får se vad jag får av farfar och Elisabeth imorgon:)

den 22 var jag med Karolina. Hon kom hit och vi åkte skidor på golfbanan, hon lovade att vi skulle åka igen någon gång under vinterlovet-jullovet.

Snart fyller jag också:D 28:de!
Om det är någon som följer min blogg så önskar jag mig mest pengar, håller på att spara tille en LapTop (bärbar dator).

Nu ska jag gå och ta den sista choklade ur julkalendern:P, missade igår:O och så ska jag duscha. Lägger in lite bilder från julfirandet några dagar här fram över:).

Puss!/RebeckaePettersson<3:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0