konfirmation

Tja!

idag vaknade jag nio, väckarklockan ringde, jag skulle till konfirmationen idag. så jag gick upp och duschade, klädde på mig, åt frukost, sminkade mig och så åkte vi lite sent hemifrån men jag kom i tid:). konfirmationen började elva och vi slutade halv fyra, skitsent. sen kom anna gustafsson, sent. hon visste sen inte var jag satt så hon satte sig bara nånstans och jag satt själv..., eller inte hellt själv det var några anndra där, känner inte dem så superbra men men. gudstjänsten varade jättelänge, känndes så ialf. man fick ta med egen lunch så jag hade bara en smörgås med mig och en banan som fortfarande ligger i påsen där uppe. vi åt och sen så skulle vi prata och vi fick information om t.ex juldagarna i kyrkan, ska kanske gå med mormor i hille:) klockan sju tror jag att det börjar:O ännu tidigare, å härregud:P! vi lekte lekar också. anna kanske ska tvinga med mig på slalomläger eller vad det var, och jag kan verkligen inte åka skidor:/ så hur det går vet jag inte. vi pratade och slog upp biblar och knoddade allt om gud. hahaha su superintressant:D..., inte. men annars är det bra, konffan alltså:P. fick sjuss hem och mamma handlade också. sen hemma så jag åt lite titta på teve åt middag-igen eller nått sen spelade jag monopol, själv. är på datorn nu och jag ska snart titta lite till på teve, sen ska jag sova.

kram/RebeckaePettersson<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0