new moon på fredag med klara:D

hej!

jag har inte skrivit de senaste dagarna för att jag har tränat till ett omprov i so... och jag klarade det!:D värsta bra!:P men jag var tvungen att klara det annars hade jag inte klarat so:n. på provet (världskartan ritas): G:37 men jag fick 45 och förr fick jag bara tretton. så det vra bättre:).

jag har gått i skolan och så tog jag bussen till mormor i fredags. det var mysigt;).

idag:
jag var på datorn på morgonen. var på msn och spelade nått spel. har bestämt med klara att jag ska se NEW MOON på bio på fredag efter skolan:D kan knappt bärga mig till dess:D. vi tar bussen ner till stan:).

senare idag:
jag var i valboen snabbis med syrran och mamma. jag tror att mamma köppte nått litet till mig som julklapp:) och så kanske jag får nått av frida (sis). frida och jag har köppt nått till pappa också:P:). också till isabella och fredrik:), var tvungen för att jag pratade med bella på morgonen i dag och hon sa att hon hade köppt nått till mig så då känndes det som om jag måsste köpa nått tillbaka.:) har nyss ätit och så typist av mig så har jag missat guds tre flickor så jag satte mig här vid datorn och gick in på svt.se istället och tittade på avsnittet som jag missade nyss. tur de:D att det finns dator som man kan se det på:), programmen som man har missat, ja på ettan bara då:P. ska nog spela lite spel nu:). syns herrå!

Hare, puss!<3/RebeckaePettersson<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0