omprov slutprov, mera prov.

hej

idag är det tisdag och jag har so-prov (omprov på förra provet:P) på fredag och idag på sista timmen på no:n så fick jag plöttsligt ett till omrpov i biologi om två dagar, på torsdag men jag kännde inte igen det där som jag skulle plugga till så jag vet inte om jag har gjort det eller inte. men jag känner att jag vill satsa på det där so-provet istället. jaja, dagen har väll varit rätt "ok" i skolan-idag.

tisdag:

skolan:

kontakttid:vi pratade och fick lite information och sånt.

lästid: ja egentligen så skulle vi ha lästid (jag som hade längtat för att jag har bytt bok, bara denna vecka, till världskartan ritas, so alltså:P, för jag har omprov) men vi hade nått möte 8:a C och D i 415.

träslöjd: hunnit ganska långt med det jag håller på med:). snart klar..., hoppas jag.

svenska: vi tittade på film (livet är en slager, tror jag att den heter...?)

lunch: lite småseg. det var fiskburgare. känndes lite omringad av "fiender" :P.

matte: jadu! seg, välldigt seg men det gick ändå vagen:).

engelska: tittade på film (sjätte sinnet, mammas favvofilm, skräckis). karolina uppskattade inte filmen så mycket för en viss anledning. har sett nått litet av filmen när den här killen som det handlar om när han går på toan, det kännde jag igen och det där med när han säger till doktorn  "i can see dead people-jag kan se döda människor". superbra film egentligen:).

no: fick nyligen veta att vi har nått omprov som jag inte kännde igen i biologi. jag har det på torsdag om två dagar, gud vad irriterad jag blev, jag tänker inte träna på det asså jag vill satsa på so-provet som jag har på fredag inte nått himmla no-prov som jag fick reda på idag som jag ska ha om två dagar bara, ne där går gränsen jag har inte tid med det. irriterad:@!!!!

sen hem, ska titta på guds tre flickor (så jäkla bra faktist! kl 19.00 på barnkanalen:)) med karolina på datorn imorgon efter skolan. har missat några av de första programmen. jag lagade pyttipanna åt familjen och så åt vi. ska snart duscha, plugga till so:n-så jag måsste skynda mig om jag ska hinna-, sedan sova:).

goodennatten dåe!/RebeckaePettersson<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0