på tredje boken:D

Hej, då var det skola idag igen:(.

min måndag har sett ut så här:

först skola:

språkval: jag var på datorn på nått mattespel.

so: vi pratade om droger och vi ska inte ha något prov nu innan jullovet men vi ska få reda på alla prov på måndagen inom so:n. ska bara göra ett omprov på fredag (världskartan ritas). det var nog det svåraste hitills. hoppas att jag klarar det. det var förra provet och jag har nyss fått reda på det som vi hade i fredags och jag klarade det:D, super!

bild: vi ritade, såklart. vi ritar ett rum. vi hade vikarie idag så det var lite stökigt.

lunch.

idrott: karro mådde inte så bra så hon gick hem. vi körde kondition och styrka. körde med malin och maja.

hk (hemkunskap): vi städade, gjorde glögg och vi tittade sedan på film. slutade lite före halv fyra, tror jag.

sen gick jag till karro, undrade hur hon mådde. sen kom mamma och hämtade mig där och vi åkte hem. jag har ätit mat och tittat på teve och så har jag börjat på tredje boken med stephenie meyer (twilight-serien). ska snart sova.

Hejdå!/RebeckaePettersson<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0