so-prov imån då:/

Hejssan!

det är så jäkla kallt ute, tillomed inne förutom nu för vi har en brasa uppe i vardagsrummet. tränar på so, har prov imorgon men jag kan det inte så bra. ska träna sen efter en varm dusch känner jag. det har bara varit skola idag.

engelska:det är sovmorgon egentligen men jag kom till skolan ca kvart i åtta. väntade med syrran, hon har spanska (6:an) före mig. karolina var hos doktorn så jag satt själv. varken malin eller maja var där, det är halvklasstimme men de kom sen till matten.

so:bytte sal. tillgänglig till datorer. träna lite på webbmagistern.se för vi har prov imorgon.

matte:berit var sjuk (läraren, matteläraren) så sture delade upp berits mattegrupp. maja, malin och jag hamna i dannes grupp. jag blev lite irriterad på maja på matten.

lunch:fisk och mos. (elin och ellinor stod i matan idag). gick hem till karro... sen, hon ville inte äta med mig.

språkval (svengelska): trökig! försökte lite matte men det gick inte så jag snodde en dator och lalla runt lite.

idrott:malin skulle egentligen vara själv, men maja hade med sig idrottskläder men hon skulle till kuratorn (antagligen så ska alla tjejer? i klassen dit). karro gick dit också så hon hade inte heller med sig kläder. men malin blev inte helt själv jag fick låna kläderna av maja.:) tack! vi hade faktist kul. maja var med en stund och spelade lite pingis med oss.

no:skrev av lite från tavlan. några av killarna typ jonte och matias och max koppla ihoh musik från mobilen eller nått till nån högtalare. vissa dansa:) och sjöng:D. hade lite skojjs sisådär i slutet av no:n. laborerade också, med nå koppar saker man skulle stoppa en i kallt- och en i varmt vatten, så skulle man känna och skillja dem åt.

har tränat lite på so nu och ska väll sova sen också. åkte bussen hem och så åt vi pizza hemma (jag tog kebab).

Hare!/RebeckaePettersson<33:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0