vg:D på hk! /måndag

Hej alla!

ett nytt inlägg då av så MÅNGA anndra! inte. jag skriver ett nu om vad jag har gjort idag så att ni kan fortsätta att läsa. kommentera gärna!:)

idag var jag i skolan. karolina sov hos mig i natt så vi åkte sedan först till henne på morgonen sedan gick vi till skolan. vi kom lite försent till skolan, det var språkval (svengelska) förr hade jag franska men jag pallade inte mera det var ganska svårt och så var det typ inge roligt men det var ett till problem också men det tänker jag inte nämna. efter svengelskan var det so och bild. 

so:vi tittade mest på karros syrras blogg och läraren kom på oss:/ inte så bra men jag gjorde faktis lite, måsste plugga har so prov på fredag. vi ska kunna om några länder, inte lite precis heller! men det kommer att gå bra, hoppas jag!

bild:ligger efter med en bild, man ska rita nån sko som jag tyvär inte har gjort klart den är hemma och den ligger antingen på golvet eller lite slarvigt instoppad i en pappershög på skrivbordet. haha det låter som att det går jättebra det hära, super seriös oansvarit av mig:0.

lunch:gick hem till karolina och åt, därför, har faktist en bra nledning inte jag men karro men malin kom med också. så lunchen blev 2 mandariner typ 2 pepparkakor men det var inte så farligt i fredags hade jag tappat mataptiten helt kan jag säga.., frukosten bestod av fem små tuggor på en smörgår och typ en mandarin tror jag-mormor hade flippat ur om hon läste detta bara man missar lunchen så neeeeeeeeej man måsste ju äta lilla gumman! här får du du måsste ju vara utsvulten! ååååh!!! -.-

idrott:hade några lekaktiviteter spelade badminton med malin. faktist kul! men det gick ju superbra (typ mer ironiskt).

hk(hemkunskap):lussebullar bakade vi, man skulle göra eget och sedan så skulle läraren smaka och bedömma fick vg!:D

skolan slut! följde me karolina hem vi åt glass och spelade the sims2 en stund väntade på mamma hon skulle hämmta mig efter att hon har klippt håret hos monica.., resultat=fint:)
hemma vid sju eller nått sånt och så har jag städat lite, julpyntat något litet och ätit och sedan tittade jag på fagervik på teven och nu fick jag sitta här vid datorn en stun men nu ska jag nog gå och sova men hare godnatt!

/Kram RebeckaePettersson<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0