Idag frisk:D

Hejssan!

Idag är det fredag å sista dagen i skolan denna vecka iallafall.
Jag har varit sjuk hela veckan magsjuka jätekul! Inte! Välldigt dålig i måndas å i tisdags men det blev lite bättre på onsdagen men bäst på torsdagen och så jag gick idag. Maja var där så jag var inte helt ensam idag. Jag har hållit kontackt med karolina iallafall fast jag har varit sjuk, ja kontackt mellan telefonlijnen menar jag då:). Hört veckans dagar av henne och så har jag kollat runt lite på hus i Hille nu också, fråga inte varför! det har med karro att gör tror jag...haha. JA, men idag så har jag gått i skolan, jag har värkligen försökt men det kom lite yrsell mellan-åt på lektionerna. Välldans fart på matten då:P ligger lite efter eller hehem ja mycket efter då kan jag erkänna men jag har faktist faktist varit sjuk satt. Osså är det prov på matten nästa vecka på måndan men jag ligger ju ganska så efter så jag vet inte om det kommer att gå så bra jag hade tillomed glömt matteboken till skolan så jag fick låna Majas:). Snälla Maja!<3:). :)  Imårse så kännde att jag värkligen inte ville gå men jag hade lovat Maja så-att det blev så iallafall så jag gick och vi hade so och... shit! Vi har so prov nästa vecka på fredan! OjOj men jag har inte fått nått att läsa i men jag får fråga det sen då. jaoo........Ja vad gör man nu då? Sitter vid datorn lirar min panda på panfu hahhahhhahhaa!:P Den e superfin! Den bästa iallafall men min kusin vill att jag ska vara medlem så haha. Borde inte ha sakt så sorry. Nää... men ska väll titta på idol ikväll förvisst är det ikväll alltid? Kollar upp det,... har kollats upp! Viktigt:). Musik har vi haft då idag också! Det var väll kul! faktist superkul fast karro var sjuk haha. Men jag lira gittarr å sedan bäst på kiboard då:D. Har blåsa på tummen sen jag har spelat. Fick beröm av mitt kibordspelande-utan-papper-som-jag-kunnde-utantill-och-då-var-jag-så-duktig-att-nått-hände-som-inte-vissa-brukar-säga-sånna-saker-till-mig!<3!TACK!<3 Men det var min dag, också måsste jag skryta om det jätte BRÁA vädret! nOOt-.- Punkt. Kanske ska öppna min choklad nu sen i söndas eller...... nä den får vänta en vecka till. Kanske tills jag blir sugen på den jag får leva på mandariner istället låter bättre å nyttigare:). Föresten antal sjuka:3 Namn: Malin Karolina och syrran + säkert mer men vem bryr sig haaha!:)

Hare! KJaM BeckolinA!<3333333

(+slänger in en bild på nån:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0