fredag. ja är lite efterbliven me alla kort å sånt:S

Hej!

Idag är det fredag och då vare skola som vanligt.

Först så vill jag säga att jag kommer lägga ut lite bilder sen mamma fyllde och så vill jag säga grattis till henne i efterskott, det var bara ungefär en månad sen endå haha. Men bilder kommer!

Skola idag och första lektionen var so och då skulle vi skriva lite men jag hade ingen bok. Jag har inte nästa haft en enda bok den här veckan.

Sorry om det är drygt att jag skriver så noga men det bli mer text då:p

Efter so:n så hade jag musik diggar det:) men det lät inte så bra på gitarren när jag spelade hehe! Sen bytte jag till kiboard (stavning:S) och det lät mycket bättre.

Sen var det lunsch, språkval, matte jag kommenterar med ett "FY" haha!!! Efter det så var det lästid och då hade läraren skrivit på tavlan om hur grupperna kommer se ut sen av nån anledning för att... jag stod inte med och det var ganska tyst i klassrummet så jag sa till att jag inte stod med så skrev hon upp det, det trodde ni inte va?:O:P hahahahhaahhahhaaa!!!

Sen gick jag till Karro och tittade hur hon mådde, skitförskyld så hon kunnde knappt anndas så vi gick en liten sväng med hennes hund Maja och så cyklade jag hem.

Vi åt pizza men jag är inte ¨så jättefötjust i pizza så jag fick kebab, mycket godare. Jag är ingen pizzaälskare:O, Ja så är det!(:

Nu sitter jag här och jag har nyss övat på låten Wonderwall som vi hade på musiken idag på kiboard (-II-) och så dricker jag läsk men det är jag inte heller så förtjust i men nått glas kanske räcker men iallafall och så äter jag choklade men jag har inte öppnat den än den bara ligger oöppnad på sidan och det har det gjort ett tag nu.

Men jag lovade lite bilder!
Har plattat hår:)

Fixad och klar den dagens outfitt(stavas/hehe lite efterbliven typ!;))

Syrran och jag(:

Haha snodde hatten som hon fick för att jag passar bättre i den:D

Jag var snyggas såklart;) sis!:p

Soppa:D

Tvillingkusinerna kom:)

Mhm. Grattis mamma!:)

Twix, fick av farmor. Värsta bortskämda va?:D Nädå nöjd:)

♥P och K♥
& Goodnight!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0