höstlov! :)

tjoho!

Asså jag är inte på datorn hela tiden. Inte varända dag så ni får nöja er med att jag inte kan skriva så ofta sorry! Men så är det!

Det har ändå bara typ varit skola hela tiden... haha men nu är det höstlov, jippo!!!!!!! HAHA  Men jag har inte planerat precis vad jag ska göra denna vecka men det är torsdag idag så det är ändå nästan snart slut. Tycker inte ni att höstlovet är skitkort egentligen bara typ en vecka, jävla snåla jäklar som har bestämt det haha! Alla håller med men så jävlit är det ju inte. Då mår man ju fan dåligt mm.

Den här veckan började lite segt.

I fredas hade vi so-prov och jag känner att det inte gick nå bra alls, shit! Jag visste inte vart jag skulle börja nångon stans eller vart jag skulle börja att läsa och så fick jag magsjuka i en vecka så jag missa ganska mycket av det.

Svenskan gick väll inte heller så bra och engelskan går sådär. Bilden går också sådär. Jag gör ju uppgifterna och sådär men jag glömmer att lämna in så det är jag tyvär inte godkänd i, måsste skärpa mig! Är det nått som jag är bra på så är det bilden i skolan, fan också på det!:( En bild som man ska rita en sko på. Sin egna sko, den har jag inte gjort så innan måndan efter lover måsste jag lämmna in den på nått sett. Jag måsste alltså göra den på det här lovet men jag tror att man måste ha sjärskilda papper men jag tror att det kommer att gå vägen men jag får kämmpa vidare på det. Men hallå! asså orka höra på mina problem då, nä men... jag ska skriva nått roligare som är lite roligare att läsa för er. 

Lördan och söndagen minns jag inte så väl, men på måndagen så var jag med Karolina. Först så cyklade jag till henne och sen så kom mamma och hämtade oss lite sådära snällt av henne då:) tack mama! du behövs! haha. Ja och så åkte Karolina och jag hem till mig, så cykeln är kvar eller hoppas jag iallfall. Förra cykeln jag hade där en natt så vart den stulen men hittades av karros mamma i källaren sedan, jäkla typer men jag har några funderingar över villka det kan vara. Ja tror alltså vem det kan vara, faktist någon på vår skola men jag tänker inte säga några namn.

Karolina såv över och så ritade vi lite och var på datorn och lyssnade på musik, jag börjar fatta allt nu haha! Ni har ingen aning men det skiter vi i nu då! Ja! men sen så sov vi och så..., asså jag kan erkänna en sak vi gick och la´ oss skittidigt! fan karro! haha ne jag skojja, hon kommer nog ändå inte läsa det här hahahhahhaa. Men nej då.

Klockan tio kom hennes familj så vi åkte sedan till fjärran och bada. Vi hade väll sådär jätte-trevligt då. Lite kort bara jag skulle kunna ha stannat där längre men de hade också anndra planer. Jag fick sjuss hem, snällt tack!
Sen så gjorde jag typ inget mera. Slut på den dagen!:)

Så var det onsdag igår alltså! Då joggade jag lite på golfen med min katt bosse i farten, bakom mig:) HAHA!!!!!! Bosse då! Sen försvan han ut i skogen men sen så joggade jag hem och han försvan men först så blev jag lite orolig för att han sprang bort för han var nog utanför sitt revir egentligen men hallå!... katter hittar ju skitbra så han kom hem sen efter ett tag, inte farligt lång tid, inte alls. Jag gick upp på mitt rum lite senare och gjorde lite yogaövningar efter. Sen tog jag bara det lugnt hela dagen sen kom päronen hem:) haha och sen godnatt och nu kommer vi till dagen idag så då  eller nu på morgonen så vaknade jag tio typ eller halvtio rättare sakt och nu är jag här på datorn nu då och sen åker mamma och jag till valbo:) och shoppar! najs värre! haha! Men jag skriver väll något mera sen då kanske. Men...

...ha en bra dag dåe!<3puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0