hejssvejs!:) kanelbullensdag:D söndag

hejssvejs!:)
idag var har jag varit i valbo och där köppte jag en varm tröja och eyeliner och en annsiktsmask som jag ska pröva nån dag. men jag blev lite besviken över eyelinern för den var typ blågrå eller nått men det såg ut som svart på den där lappen på ändan som visar villken färg det ska vara ja du fattar nog. jag åkte dit med mamma och syrran och syrran köppte en vinterjaka för det var det hon behövde och jag behövde abbar en varm tröja men det blir offtast mer hem än vad man hade tänkt men det känner du nog igen:p hehe.

nu sitter jag här och jag har nyss ätit och jag borde duscha så jag skriver nog inte så mycket mera. men imån så ska karro och jag titta på twilight hos henne (min film) den e så super bra asså! har redan sett den två gånger kommer att bli fler tillfällen för det! haha.

skriver inte så mycket mer men hade hejsvejs igen då!<3

ja jag bjuder väll också på en bild på mig sen i sommras i rullsand med karolina(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0