sommarlov

har inget att göra så ja lägger ut bilder från i sommras. ojoj...:O

varit hos karolina


knäppt kort på mig själv:P
+bara älskar klänningen

spelat the sims! hade kul



påväg mot värdens sötaste valpar me karolina
verkligen ursöta!


80% bra bild
100% söt/a


älska bilden!<333333333
jag gör helt klart!(:




golfen, om nån undrar.


oj! jag kollar dig! haha ok ja ger mig sorry!
hihi.

varit på midag hos farfar och elisabeth



sov sedan hos småkusinerna william å ludwig
+
isabella å fredrik.

:O


Ludwig!
älska bilden!
jag gör! haha riktigt cool!!!!!!!!<3<3(:


William å jag:D
riktigt snygga;)


ger lycka
kännd dig lyckad! å ja menar det!


jag:)


åt jordgubbar me karro.

ja de var en månad kommer kanske mer senn måste såva godnatt å dröm sött!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0