syslöjd hela dagen+imån lite -.-

hej!
dag: hm va e det för dag hold on!, tisdag. haha onödigt men.
gick i skolan idag igår kom klassfotot å karro ville se så ja cyklade till hennee igår typ 6-7 eller nått sånt å sså stanna ja där en natt åsså gick vi till skolan åtta å vi började tio över. jag har haft syslöjd hela dagen lite långtråkigt sådär:/.
sen åt vi å haft rasster å så slutade vi typ tio i två tror jag.
ja gick hem och om någon undra så tycker jag att det e roligare att gå hem än att vänta på bussen så länge för ja har typ redan hunnit hem när den kommer.
så ja gick hem å då hade de anndra golf så ja gick ut på altan o åt mellis:p:D. wath you! hahhaaahahhaaaa!!!!!!!!
skolkatalogen har kommit också så jag ringde karolina åsså var ja tvungen att gå tillbaka bara en halvtimme att gå en då satt-.- ja skämmta.
så mamma hämta mig och sedan så har ja tittat på idol eller det är reklam nu men det har redan börjat nu så ja skyndar mig lite.
karolina skratta åt en sak på skolkatalogen men ta det lugn inte om er:).
om mig ne skojja! haha ne men ska duscha å göra iårdning mig.
typist missa en på idol nu men ja ska nog gå nu syns!
alla som undrara har bara typ 5 meter ner till golfen från tomten bara så ni vet:O.
haha...

men det är syslöjd imån också men ja kanske skulle villja ha musik istället tycker det e skitkul faktist! tycker om att göra saker som ja e ganska bra på som matte:D. gud nej glöm att ja sa de! haha!!!!!!!!

men hare!<3

ja borde lägga ut en bild på klassen menmen nån annan gång kanske men glöm inte att ja inte har lovat fatta!? hehe.

 

lägger ut en bild på syrrans klass istället, frågar först hehe för hon brukar oftas bli sur för det hade jag blivit ialf. ok skojja ja får inte. får väll hitta en annan bild då.

 

jaha å idol e precis slut men ska duscha nu då å sova så godnatt dåe!

anndra gången..., men hare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0