04-04-10

hejsvejs!!!

jag vaknade vid tio-tiden idag och så gjorde jag iordning mig och så gick jag ner och lånade pappas laptop så jag har skrivit lite här på bloggen idag redan. chattade med några på msn och tittade på bilddagboken. tydligen så är det någon som har kommit in på min bdb och kommenterat på en annans. sorry för det men jag rår inte för det. så har bytt lösen på det ockå. åt frulle vid elva och fortsatte med datorn sedan. ända tills fyra. då stängde jag av. sedan vid fem kom mormor och morfar. de skulle äta påskmiddag här. men det blev ingen riktig påskmat utan någon ungsgratinerad kyckling med ris och som efterrätt blev det marängsvich. sedan tittade vi lite på tv och så åkte de hem. jag är väldigt trött så jag ska nog kanske titta lite på tv och sedan så måste jag ta ut linserna och gå och sova. lite drygt med linser - att sätta in och ta ut dem - men annars älskar jag det:)<333.

godnattkram/RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0