Saknad eller inte saknad? i´m I yours?

Jag vet varken ut eller in.
Ärligt talat jag saknar dig med.
Jag vet en sak iallafall och det är att man inte kan lita på dig.
Alla chanser är tagna, dem är slut.
Vill se dig, vill le mot dig.
Jag tittar inte på dig, jag ler inte mot dig.
Jag längtar tillbaka till en tid, en plats som aldrig jag kommer att finnas i längre, aldrig någonsin.
Jag vill gråta, jag vill skrika ur all min besvikelse men jag låter bli.

Sms: jag saknar dig:(<3







Jag är stark                 I am strong
Jag har mod                 I have the courage
Jag vill fortfarande tro    I will still believe
Tro på mig själv             Believe in my self
Jag vaknar med kärlek     I wake with love
Jag somnar med hat        I fall in sleep with hate

Am I still yours?
I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0