vart ska alla vara sista april? kommentera:)

hellu! ja, jag skulle försöka ett tag med att ta och skriva lite - eller ja.., mycket - oftare men jag har glömt och så har jag inte så mycket tillgång till dator och ännu mindre internet.

ja. jag har börjat att cykla till skolan nu på morgonarna.

karro har flyttat nu:).

inte för att det hörde till...:O   ???

jag vaknade
och sedan cyklade jag till skolan

Måndag:
språkval: tittade på film
no: läste och vi ska börja att skriva om plaster
bild: håller på att rita med någon serie
lunch: dryg...-.-
matte: räknade:"D inte kul...-.-
svenska: skriva brev till karin-.-
träslöjd: dampade. hade skitkul. super duper kul! super super duper kul!

sedan cyklade ja hem. super duper duper kul:P

målat naglarna och ska nu äta. och så dampar jag med min kusin m.f. på msn:P

:P hare´ gött/RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer
Postat av: Bellatio

Hej!

Jag kommenterar försent, men ändå. Jag tyckte det var kul att du gillade kicki. fcdgvnghb' det var en hälsning från ludwig. han kom och trök. :D! gbvvbg vgtx´det var en hälsing från william.



hare gött, belltio!



www.belltio.blogg.se

2010-05-03 @ 17:43:22
URL: http://bellatio.blogg.se/
Postat av: Bellatio

OJJ! Jag skrev fel bloggadress ovanför. hehe.



www.bellatio.blogg.se

2010-05-03 @ 17:44:48
URL: http://bellatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0