chillat lixom;) = lugn dag..

hejhej<3

jag skrev in en sida på förra inlägget. <-- men gå in på den! haha. humor:"D

idag har jag vaknat vid 12-tiden. äntligen så får man sova ut lite:P !! jaja.. och så har jag ätit frukost lite efter det. tog tid på hur snabbt det skulle ta att bädda sängen också:"). haha! lite SKUMMIG jag är. exakt 3 minuter iallafall. seda har jag bara tagit det lugnt. chillat lixom;) fixat naglarna lite. målar dem imorgon. lovar att ni kommer att få se resultat. har hört att det har kommit en nyhet om "graffitinaglelack" och det måste jag bara pröva. skulle köpa det när jag såg det men det var slut och så hade jag inga pengar. men en bild:
 jag är sååååå nyfiken!!!:D finns på bl.a. KICKS.

sen så har jag tittat på tv, spelat the sims3 en låång stund. haha! men det dampar tyvär lite. -.-
sedan så har jag varit ute med grannflickan. hon heter ronja och hon knske är sisådär vid 5-årsåldern. hon ville studdsa och så lekte hon med ett snöre - det var blått;o - med min katt bosse. hahahaha...!! de lekte för fullt.
har ätit tacos och nu; data. sedan kommer "hissa och dissa" och "skriv det".  - ska snart gå upp och äta godis!:D -  bara att vänta people´s!=)

kramen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0