Första skoldagen

tjja!=)

första skoldagen-.-           :

vaknade av av att jag hade damp. var astrött. ville inte till skolan. men var tvungen! såklart..
åt frukost, cyklade till skolan. började vid tio så man hade lite såvmorgon, några timmar:). något posetifvt iallafall!! först så var det sång och presentationer. sedan fick vi veta vilka skåp vi skulle få. fick överskåp!:) bääääääääääst!:D haha!! slutade efter en timme eller så...

cyklade hem till karro och flummade och sms:ade med folk. hela dagen! bara att sms:a, jag svarar; har gratis sms nu satte..!!:) cyklade tillbaka och var med några. hade rätt trevligt. men karro o jag stannade bara där någon timme sen cyklade vi vidare hem till mig för att hämta saker och sedan hela vägen tillbaka till karro igen. ska sova över här inatt:)
+ att syrran hängde med en stund hem hit till karro. vi pratade och läste frida-tidningar, för det mesta.

hon cyklade hem och åt mos och korv. för det vet jag;) haha! men ska skriva mer i morgon.. vi får se om jag har roliga eller dåliga nyheter. ska försöka hitta till korpens bollhall.. hur det nu kommer att gå. vi kommer att bli villsna ett tag! hahahaha..!!!:P


-->men om ni nu vill ha mera fakta i min vardag t.ex. gå in på karros - KAKANS:D - blogg:
www.karrobergvall.blogg.se
  <--


men så länge hadet! PUSS<3


Kommentarer
Postat av: kevin ström

gud vad roligt med skola... NOT. skolan är fan de värsta som finns de ända brä där är att få tråffa sina kompisar:D<3.hade så roligt hos karro hoppas ni har de rologt:D<3

2010-08-18 @ 22:05:27
Postat av: RP:)<3

alltid roligt!<3

2010-08-18 @ 22:26:59
URL: http://rebeckaepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0