Fram och Tillbaka

tjena!!^^

...haft en bra dag alla? bara undrar=)

guud... vad dagen har känts lång eller nått:S. vaknade försent - en aning. sedan när jag skulle sminka mig så smsade någon till mig och så skulle jag ta upp den ur byxfickan och så glömde jag att jag hade fondation på handen så det kom på linnet. mitt bästa, vita linne! :@ åhhh. så typist. kännde inte för att byta heller så jag gjorde inte det. jag bara vek in linnet en aning så det inte skulle synas. SUCKA!!!!!! så då var jag på så dåligt humör så jag tvingade pappa att skjutssa mig:P haha! det fungerade!:) ...och lektioner för dagen var:
kontakttid: klassråd.
lästid: vad jag nu läser :S. vet inte vad den heter nu igen.
svengelska: jobbade på en bilduppgift.
sv: vi fortsatte med "födelsen - kap 1." ...och jag blev klar med den:) ska bara fixa ett nummer först så... klar!:D
lunch: fiskburgare. ganska äcklig.
mu: det bästa på hela veckan. jag spelade på piano och sjöng, ungefär; få se nu.., hela lektionen. fick beröm sedan för att de anndra hörde visst:P ...så tack för det!:D
ma: först efter musiken så trode jag att vi slutade och jag var verkligen supertrött men så upptäckte jag sedan efter att jag hade kollat på schemat, då hade vi matte också:( så jag räknade väll några tal dåååå.
...och så fick jag skjutss hem till karro på cykeln. tackar för det!=)<3 vi åt, tittade på tv m.m. inget sjärskilt i stort sätt. vi kollade på datorn lite också på bl.a. tyras blogg och blondinbellas + kissies m.m. kissie ser inte klok ut tycker jag:O men måste säga att det är för roligt ändå:P haha!! efter det kom mamma och hämtade mig. när vi kom hem så åkte vi tillbaka igen för att hämta min väska:O. ojoj!:/ måste ju ha den! det ligger ju både läxor, nycklar till maskara m.m. maskara och nycklar var ju viktigast!!;O när jag kom hem igen så tittade jag lite på slutet av filmen "bring it on - in it to win it":


...men nu ska jag äta nu, lägger in en låt senare. puss:

Kommentarer
Postat av: nadia / palefeather

tack så mycket! :D

2010-08-31 @ 20:34:38
URL: http://palefeather.blogg.se/
Postat av: claudia

de är fränt :)

händer imorgon?

2010-08-31 @ 20:48:13
URL: http://mmeinleben.blogg.se/
Postat av: claudia

jaa! DU? :d

2010-08-31 @ 20:52:23
URL: http://mmeinleben.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Varsegod=)

2010-08-31 @ 20:53:15
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0