"Hissa o Dissa"

hejssan=)

tänkte dra igång med "hissa o dissa" först så berättar jag om lördagen senare:)

...idag tänkte jag HISSA:
:rean som kommer och går.
alla älskar ju rea - eller hur?! det får alltid plats något extra i påsen. man blir gladare och det är dem röda lapparna man oftast tittar efter. men nu kanske ni undrar - det här är ju trots allt "hissa o dissa". finns det något neggatifvt med detta? o ja...

DISSA:
REAN..?
ja.. min dissning till rean är att oftas när det är rea så brukar det inte finnas storlekar ibland och det brukar oftas vara slaffsigt och stökigt i reasnurrorna. jag åkte på en sak idag. det var ett linne på 19 kronorssnurran som det visade att det skulle vara på en annan snurra precis intill för 29 kronor. allt som man bara kan se posetivt i finns det också negativt i, bara man tänker efter.

kram:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0