Shoppingdag med mammi =)

hi!^^

...the day:

idag har jag bara tagit det lugnt ett tag - typ:P. imorse vaknade jag ungefär vid 12-tiden och så spelade jag the sims3. som vanligt x). hahahaha..! sedan har jag druckigt lite yoghurt och så åkte mamma och jag vidare till valbo för att köpa lite "varmare kläder" inför vintern. gick lite på rea m.m:) :

kom hem med bl.a:

film; remember me och så fick man någon låt med e.m.d. (blääh!) på köpet! btw har inte lyssnat på den än x)

rengöringslotion, hårnypor/hårnålar, ett till graffittinagellack x) och så fick man ett läppglans på köpet på bikbok:) like!:D (cupcake)

"keep it green"-tema:) känns bra! gullig och snygg. (en tygpåse) By: lindex.

blå långärmad tröja från ginatricot.

mysig tjocktröja från bikbok från 299:-

linne från ginatricot

linne från gina

...och några få saker från onsdags med kakan:




...sedan har jag barat varit på affären och så köppte jag en OKEJ-tidning där och så frågade jag mamma om hon kunde kpa en citron till ig:). ska nämnligen ha den i håret någon dag. det sägs att håret blir ljusare:) sedan har jag ätit hillegrillare (grillat kött) med pommez och så har jag tittat på smallville:) - på repriset eftersom farfar inte hade kanal 6 när vi var och grattade honom igåt på bruket=)<3

... och en sista sak. veckans "skriv det":
...tänkte skriva lite om vad "remember me" handlar om:
det är med skådisarna: robert pattinson, emilie de ravin, chris cooper, lena olin och pierce brosnan.

hur många hemligheter har du?
tyler hawkins (robert pattinson) lever ett rotlöst liv och släpper ingen inpå livet. kärlek tår långt ner på önskelistan - tills han träffar ally (emilie de ravin). hennes md och spontanitet inspirerar tyler att släppa efter och tillåta sig att känna lycka och mening med livet. men både tyler och ally bär på hemligheter som snart kommer att ställa deras förhållanden och kärleken på hårda prov...


...det var allt och godnatt och/eller ha en fortsatt bra kväll alla!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0