tälta på Kläcken med kakan:)

hallojj!!=)

har äntligen internet nu... - till och från då.. haha!!

igår så erbjöd karro mig att åka och tälta i kläcken.. egentligen så skulle jag gratta johan som fyllde men jag var där torsdags med farmor och perra och min lillasyster så jag bestämmde för att följa med. jag kn erkänna att jag aldrig har sovit i tält förr. jag har aldrig tältat förut! det har bara inte blivit av. kommer igår när syrran och jag skulle tälta på gården för första gången men det gick inte så bra. sis sa att det var en spindel i tältet. jag blev livrädd och sprang in sedan dess så har jag aldrig sovit i tält. inte enns varit i ett nästan. klart jag ville förlja med karolina och hennes "kompletta" familj. jag menar - karolinas bror var med också. han bor inte med familjen längre. när vi åkte båt dit allihop så var det en tjock dimma över havet och det blåste välldigt mycket så det blev stora vågor. men vi kom fram oskadda till land. karro och jag satte upp tältet så fort som möjligt. mest hon:) haha! men jag hjälpte till med några pinnar hit och dit och lite hållanden. gick tillslut. vi var först och bäst helt enkelt!:)

vi åt sallad till lunch och grillade kött på kvällen. sedan så "duschade" karro och jag i vattnet. sedan gick vi och sov. vaknade några gånger under natten på grund av högljudda vågor och piskregn med åska och blixtrar. ganska otäckt var det. även kallt var det också nästan hela natten. vaknade vi o-tiden och gick upp någon timme senare efter karros och mitt flummflumm HELA tiden. åt frukost, gick på dass:) och så badade vi igen med de höga vågorna. packade ihop och så far vi hem.

äntligen hemma!... så fort jag kom hem så åt, duschade och städade jag och nu sitter jag här vid datorn för att skriva här på bloggen och ladda upp bilder på bdb och så skulle jag kolla upp ett par saker.=)



ska äta hamburgare ikväll och bara ta det lugnt. är så jäkla trött efter de här två dagarna men det har varit ett mindre äventyr!!

TACK KAKAN!

//många pussar och ett litet grattis till johan föresten! :


Kommentarer
Postat av: kevin ström

om ni tältade på kläcken i söndas så såg jag er var där på kvällem med en kompisXD<3

2010-08-18 @ 22:11:44
Postat av: RP:)<3

nää. på lördagen till söndagen.. tror jag:O

2010-08-18 @ 22:28:26
URL: http://rebeckaepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0