Om jag bara kunde läsa dina tankar.

hola!♥

bättre dag är den förra..

gjorde lite saker. fick skjutss till skolan eftersom cykeln är hos karro. skola. -

jag vill bara inte vara
du är galen
helt konstig
sluta le
sluta lådsas
sluta titta
sluta med allt
ge upp...

jag är trött på allt. på skolan. på åren som gått...



- sedan skjutsade kakan mig hem till henne, var där en stund. cyklade hem. åt. tittade på teve. målade naglarna.. som vanligt!:) det får mig att må bättre - desutom så gör det livet lite färggladare!=) RESULTAT:
...nöjd...

hare´ bra alla bloggläsare!!<3

Kommentarer
Postat av: kevin ström

de vart ju fan snyggt:D<3

2010-08-19 @ 22:06:48
Postat av: RP:)<3

men haha! thank you!:)

2010-08-20 @ 17:16:36
URL: http://rebeckaepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0