"skriv det" och "hissa och dissa"

hejj=)

i detta inlägg får ni läsa om "skriv det" och "hissa och dissa".

Valentines day

Från regissören till Pretty Woman kommer en dag i kärlekens tecken. Valentine's day är flera sammanflätade berättelser om personer i Los Angeles när de finner sin väg genom romantiken på Alla Hjärtans Dag. En stjärnspäckad lista av skådespelare kommer att göra detta till en date du inte vill missa.

- om "valentines day" på SF Bio. http://www.sf.se/filmer/film/18050300/Valentines-day

betyg av mig: 4/5. väldigt bra men man måste se den mer än en gång för man vet inte riktigt vad som är vad men det som är ett stort + med filmen är taylor lautner och taylor swift!:D<3

jag tycker absolut att den är värd att titta på!!


jessica alba


julia roberts


topher grace


jessica biel


anne hathaway


george lopez



eric dane


hector elizondo


kathy bates


jennifer garner


queen latifah


taylor tautner


taylor swift


emma roberts


jamie foxx


shirley maclaine


ashton kutcher


bradley cooper


..och "hissa och dissa":...
ídag får jag hissa min maskara:P (kommer inte på något bättre för tillfället!:))
hissning: den ger långa fransar och kladdar inte så mycket
dissning: så fort man blir lite "blöt" i ögat så kladdar den nästan på en gång.
bild:

har även en vattenfast... skriver om den nästa vecka:)
betyg: 3½/5
kanske borde byta:/ men jag har svårt för sånt...

men jaja... tillsvidare läs, sprid, kommentera!

byebye<3:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0