Life is so far from heaven

Hej, hallå!:)

just nu sitter jag i skolan och.. inte gör något speciellt alls faktiskt. jag har två mobiler bredvid mig om ni vela veta. för jag har lite gammla kontakter i den förra mobilen och jag har inte orkat att lägga in dem i den nya men jag ska göra det så småningom.

tidigare idag har jag haft idrott - innebandy. fy! jag vaknade imorse av att jag var så trött så att jag gick upp tio i sju. då klädde jag på mig - mjukisbyxor (vilket jag inte använder i skolan i vanliga fall) och ni anar inte hur skönt det var att tillåta sig själv att ha på sig det!^^ jag skippade innebandyn ialf och fick lite papper av pia (idrottsläraren). det handlade om stress. usch vad många punkter det var som stämmde in, bara av att läsa det så fick jag ont i magen och kände mig stressad ut av det. efter det; vi hade engelska och kollade på film - the game. den är lite tråkig men ganska bra ändå tror jag. svenska hade vi efter engelskan och då gjorde jag ett rättstavningshäfte. hoppas att jag stavar rätt nu då!;P sen lunch, nu elevens val. chillar här med datorn nu och nyss har jag klarat av 29 banor av något spel på mobilen. maja laddade nyss hem det från "market". det var skitsvårt i början men det gick vägen sedan för att komma till bana 29 så är jag nu helt stolt. haha! aah, faktiskt!:"D

igår: först skola. slutade över två. buss tre. fast näh, jag gick hem. tar endast en halvtimme. en kvar hemma tidigare ju!:) det är bättre så. jag var så trött och ville bara hem! när mamma och pappa var hemma, syrran med åt man och gjorde iordning sig. därefter bar det av till sandviken. träffade släkt och även vänner. jennifer!:)<3 miss u!<3 men det var inte därför det var därför att vi därför skulle gratta fredrik och det var därför vi därför var där förstår ni så det var därför. grattis kusin Fredrik på nioårsdagen!:)<3
sedan hem. skyndade mig till toan och sedan till sängen. somnade fort.

så idag har jag ont i ögonen känner jag så jag sportar mjukisbrallor och glasögon och flätor i håret. wow!-.-

det går inte att ladda upp bilder från mobilen btw. annars hade jag klart gjort det!

生命
是迄今為止從天上

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Jennifer !! <33

2010-12-16 @ 16:19:46
Postat av: Jennifer !! <33

HAHAHAHAHAH ! glömde skriva -.-'!! MISS U 2 syrran !!!!!!!! Det var as roligt att äntligen träffa dig igen har saknat dig så sjukt mycket !! <333333

2010-12-16 @ 16:21:28
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2010-12-18 @ 22:03:04
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0