grattis pappa:)... i efterskott

tjohej!

papppa fyllde i torsdags (grattis!) men vi firade idag. känndes lugnare på en helg (lördag) än mitt i veckan"typ" lixom:P (torsdag).

jag vaknade vid tiotiden. sen vid tvåtiden så kom några släktingar för att fira pappa. åt och mer. isabella (kusin) så jäkla avis för hon har ju erik saade-manboy på mobilen och min är på lagning. ska hämta den på måndag när jag praoar helt perfekt för jag ska ju praoa i valbo också och så hämtar mamma mig där sen:). känns bra att få tillbaka den.., hoppas jag:).

ska snart titta på sweet home alabama, den har redan börjat faktist så hejdå!

föresten åäö funkar äntligen, saker börjar hitta sina ursprungliga platser igen:)

ska till karro imorgon för att fira henne men hon fyller på måndag men som sagt det känns lugnare och bättre på en helg.

huggs!/RebeckaePettersson:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0