fjärde boken:D

hej! är i skolan nu och jag håller på med ett no-projekt. vi säger att detta är svenska också:P.

datorn hemma har virus så jag kommer tyvär inte skriva på ett tag, kanske. vi får se.

jag minns inte om jag har skrivit om öppet hus i onsdags men det var det och vi hade typ vanliga lektioner. karros syster kom (elli). vi fikade mellanåt och så. i torsdags var det skridskor och jag erkänner att jag inte är så bra på att åka och det gjorde det ju inte bättre när vissa typ åkte på en. åhhhhhhhhhhhh! eller åkte i cirklar så man bara typ stod där och vinglade och skrek. jaja men annars var det kul:). i lördags var jag i valbo. köppte maskara, örhängen, armband + hårsnoddar, tights (hur det nu stavas:P) och en jättemysig byxdress och en tröja eller tunika eller var det var:P. och jag har redan köppt 4:e boken:D:D i serien twilight. så länge vi båda andas... den e så bra!:). i går tvinga jag upp mig klockan åtta för att få en autograf i min "kom och gå"-bok, haha ne men jag menar att jag gick i kyrkan. det var inte konfirmation men jag man lär gå några gånger till, utanför. så det gjorde jag och sedan så åkte jag hem och åt lasagne som fanns kvar sen i lördags som jag gjorde (hade hemkunskaps-läxa). tappat bort pappret bara:P. supér! efter det fick jag skjuts av mamma till konsum, gick sedan till karolina. vi gjorde typ inget sjärskilt, gick ut med maja (hunden) bara.

Kramen/RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0