VI VET ALLT TILLSAMMANS

passar på att skriva den nu på-en-gång.



Du borde veta hur mycket du betyder.
Men jag vet inte om du riktigt...FEL!!!

VI VET ALLT TILLSAMMAN

Du borde veta hur mycket du betyder.
Allt jag ser, allt jag vet. Det vet du också.
Vi är två, vi var tre och jag vet att udda saker/personer inte passar oss.
Ovasett vad som händer så är vi alltid två, du och jag.
Idag, igår, vi är bara två för det är så.
En regnig och solig, natt och dag.
Vi har kännt varandra länge, länge och jag hoppas att vi vill och kommer att vara kompis... nej, bästis i all
framtid... evighet.

Min bästis Karolina Bergvall. Du betyder fan allt!<3<3<3







Måndag: Grattis Karolina på din 15-årsdag önskar Rebecka:)

//RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0