konffa imorgon. slabbar i mig massor av cocacola. usch!

hej!

har inte varit på datorn snart en vecka faktist. genomgått magsjuka här hemma:(. eller ja, inte jag men resten av familjen. vägra att äta mat osvosv. undra på att jag klarade mig. sitter här vid daorn nu och dricker cocacola:O inte för att det är så jättegott men. det är bara jag som dricker det. så jag försöker kämpa i mig hela drickan:O. håller på att lyssna på spotify som äntligen funkar igen:D. <3 . ja, idag har jag inte gjort så mycket, städat fixat med alla mina posters och det var några till saker jag skulle göra men det okadejag naturligtvis inte med. haha! håller på att lyssna på en 1-timmes-lång-låt med green day-light of day, day of darkness, den låter jätteäckligt i början. det tar bara någon minut innan dem börjar att sjunga eller så. det har tänkts mycket denna vecka. konfirmation imorgon, klockan 11.00. i söndags, som var så var jag och medverkade i kyrkan. jag fick bära ljus och självklart så glömde jag den där kom-och-gå-boken-.- . ska vara med karolina imorgon också. har inte så mycket att säga, skriva mer så hejdå!

P  o  K/RebeckaePettersson:)<3
u  c  r
s  h  a
s     m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0