"ljudet av ditt hjärta", är snart klar.

God fortsättning alla!

Jag är hemma och syrran har nyss kommit hem fråns kolan. Jag börjar imorgon. Lite onödigt en fredag tycker jag, men måste. Har snart läst ut "ljudet av ditt hjärta" så jag måste få tag i fjärde boken snart. Jag är på 22 kappitlett nu:). I måndags var jag med karolina. Vi åkte till valbo, hon skulle ha ett par skor, de anndra hade gått sönder:/. Hon sov sedan över här:). Nästa dag åkte vi till henne. Mamma kom och hämtade mig.

Har haft jättetråkigt här hemma. Det är värkligen så jävla superkallt inne! +15 grader inte mer. Har kollat in bilddagboken, har inte varit där på ett tag nu-eller på datorn alls nu för tiden. Orkar inte lägga in bilder på bilddagboken, det är så supersegt bara-.- . Men jag är nästan lite glad att skolan börjar nu. Ååh! Har fått nya scheman också inför vår-terminen.
Målade naglarna igår:

Blev faktist nöjd! enkelt men snyggt!




Jusse! Glömmde nästan nyår. Visst har jag skrivit om det men det kommer i reppris med bilder!
:

Kusin (fredrik) grillar korv:)


Isabella(kusin), frida och jag.


Vi var i vinterstugan/svartvitsstugan och grillade korv.






Ganska mycket bilder på tvillingkusinerna:P<3


Hahaha det här älskar Ludwig:P:D<3<3

Hahhahhaa!Åh!<3<3

God Jul!-i efterskott!:P

-och Gott Nytt År!


Vi åt mat framåt kvällen:)


Fyvärkerier! Slutet mot året!

Kusin-Isabella och jag, dricker blubbiz mot slutet av året! 2009!

2010!

...och dagen efter spelade vi bara Wii!:P:D

 

Vi syns!/RebeckaePettersson<3:)


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej



Vilka fint collage du gjorde på tvillingarna. Och fina bilder på fyrverkeriet.



Vi höres//Johan

2010-01-07 @ 22:46:42
Postat av: rebecka

hahha ja jättegulliga!<33333<33333

2010-01-10 @ 00:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0