nyårsafton!<3:)

hej! och gott nytt år... i efterskott:P

mycket har hänt och jag har inte haft tid att skriva de senaste dagarna. jag har fyllt år och julafton har jag nämnt men vi inte nyårsafton.

min födelsedag i måndags var rolig, bra. jag fick mycket pengar och även lite saker. vi åt mat och tårta.

nyår:

nyårsafton var jättekul! hade det mysigt. jag var tvungen att går upp tidigt och mamma, frida (syrran) och jag åkte till småkusinerna sedan, pappa var sjuk men han tvingade dit sig vid maten och tolvslaget. malin (faster) och lasse (malins sambo) var värdarna. vi åkte sedan alla till vinterstugan och åt korv och sen så gick vi tippsrunda. fredrik och lasse vann:). sedan efter det åkte vi tillbaka till småkusinerna och marie (faster) och johan (maries man) och malin och lasse gjorde iårdning mat medans det så spelade jag wii med kusinerna, det var superroligt :D. så åt vi och klockan närmade sig tolvslaget. vi firade - som vi brukar göra varenda år -med bubbliz (dricka) och med massor av fyverkerier. sms:ade hundra stycken...typ! villken trafik det blev så jag vet inte om allt kom fram:O:P. sedan gick vi och lade oss, bara syrran och jag sovde över. dagen där på - i dag alltså - så åt vi frukost, spelade mera wii och så kom mamma och pappa och vi åt lunsch och så åkte vi hem.

Har nyss ätit taco och har tittat lite på twilight ska väll vara inne på datorn en stund.

Kram/RebeckaePettersson<3:)

Kommentarer
Postat av: M&L

GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING REBECKA!

MASSOR AV KRAMAR OCH KÄRLEK TILL DIG!

2010-01-02 @ 13:41:23
Postat av: ReP

dsm!<33333333333333 love to you!<33333333333

2010-01-23 @ 23:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0