klippt håret :D

hellujj!

skola idag. som vanligt.

tisdag: på morgonen så satte jag på mig shorts för mamma sa att det skulle bli varmare idag än igår-.- jippi! det var faktiskt superduperkallt i dem där:/ så här har man frysigt HELA dagen!
skola:
kontakttid: information om de sista dagarna... sedan gick vi upp till matsalen för att fira "bäste läraren" :). jag tror att han är bra - har aldrig haft han:(
no: sexualkunskap. hade vikarie och vi fick läsa en liten historia. efter det så gick vi=klassen till en fotbollsplan ochfikade och spelade fotboll - själv så tittade man bara på (suger på fotboll:O).
lunch: taco (äcklig köttfärs:( .)
språkval: film. alla drygade-.-
h-k(hemkunskap): gick en tipspromenad i skogen och sedan fikade vi. slutade tidigt. så jag hann cykla hem för att äta och bytte om till LÅNGbyxor (inte KORTbyxor:O -.- !) sedan så cyklade jag tillbaka och så gick jag till monica för att klippa håret. (skulle ha lagt in bild på mig efter att jag har klippt mig men datorn dampar!:@) får göra det en annan dag:( :/. SUCKA!-.- och så har jag målat naglarna i den nya färgen som jag köppte i sandviken (blå färg(:). det skulle jag också jättegärna vilja lägga ut en bild på men det går ju inte:@ aja...

pussisar!/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0