Glad Midsommar

halihalå!

veckan har gått fort ser jag. det har varit mycket. midsommar bl.a.

midsommar:
vaknade tidigt och gjorde iordning mig men jag insåg sedan att det kanske var ungefär tre-fyra timmar kvar tills vi skulle åka så jag satte på datorn och spelade lite.
synd att jag inte kan skriva varenda dag. det är virus å datorn i källaren. jag kommer inte ens in på internet:(. it´s to bad! ...och pappas laptop, den får jag tyvär inte tillgång så mycket. aja... jag får leva med det:P.
jag spelade lite the sims 3. jag har blivit helt beroende av det. jag spelar det nästan 3-4 gånger om dagen:). när jag har lust helt enkelt!:) (lustigt;)) hela familjen pettersson/elfving åkte till farmor och perra för att fira midsommar. vi åt (en klassiker) jordgubbstårta och vi fikade dära en stund. sedan blev klockan mycket och klockan slog tre. vi åkte till högbo för att fira och jag åt ingen frukost på morgonen - hade ingen matlust(i det här tillfället - frukostlust:P - i går morse) - så jag köppte en korv med bröd där. när jag hade ätit upp min korv så var jag fortfarande inte nöjd så mamma köppte en glass åt mig och sis. det blev en mjukglass:)... - haha! vad gluffsk jag låter:P. - ...med chokladtopping=). när jag var där så såg jag en fadder/ledare från konfirmationen där. gud vad jag saknar alla där i från!:( men... thats the life! (sadface:(.) när vi var nöjda och glada så åkte vi alla - malin(faster) & lasse, farmor & perra, mamma & pappa, sis och jag - hem till mig(oss-the family=)) vi grillade och åt och vi spelade kubb och pratade m.m. sedan minns jag inge mera för jag sommnade vid 2-3-tiden. antagligen så åkte de strax därefter. dagen: 1 till 5... en 4! får den av mig:) bilder kommer!

kram:

Kommentarer
Postat av: Karro

Sv: Du har också en fin blogg. Jag ska försöka hjälpa dig med en header =)

Jag får väll baka en tårta ;)



Vi måste bada någon dag det är ju finnt väder men på måndag så åker jag till kläken* ( hatar bokstaven c) Men ajja jag ska vara på kläken typ några dagar men om det är fint imorn så kan vill väll bada??



Gud på midsommar kom christoffer och han kollade inte lite på mig heller allså inte han i vår klass utan än snygg christoffer kom HaHa



vi hörs best friend =) <3

2010-06-26 @ 16:09:12
URL: http://karrobergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg ut mer bilder på bloggen :P :D:D

2010-06-29 @ 17:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0