första cykelturen för i år:)

Tja!

Idag har jag cyklat:). Lite halt men det gick:P. Egentligen så skulle jag gå i kyrkan idag men klockan var ungefär tio när jag gick upp så jag hade inte hunnit. Annars har jag målat naglarna. Det blev en vanlig naturell standard. Vill säga en fransk manikyr. Inte så seriös men endå. Det blev iallafall bra. Sedan har jag mött karolina, vi cyklade men vi cyklade tyvär om varandra men sen så hittade vi och cyklade sedan dit hon snart ska flytta. Det börjar bli välldigt fint. Hennes rum har blivit ommålat och till glovet blir det trägolv. Jättefint. Sedan fikade vi och cyklade hem till henne där hon bor nu då:). Sedan åt vi ballerina kladdkaka. Det var gott:D. Haha! Ja. Sen efter det cyklade jag hem och jag har nyss hjälpt mamma med att mäta upp några formar till några tårtor hon håller på med att göra tills imorgon - frida (syster) fyller 13 år.

Och i fredags lånade jag boken "twilight" i skolan. Ska försöka läsa den på engelska:). Vi får se hur det går. Jag har kommit en bit men inte för att jag förstår så mycket men jag har sett filmen ett antal gånger så jag tror att jag hänger med. Jag vet iallafall själva handlingen.

Ja, men hare!/RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0