gjord av pengar:O ???

bonjour!

lördag idag:). klockan är 17.46 så dagen är nästan slut. har mått lite illa idag också. har varit på datorn tidigare idag och chattat på msn och facebook m.m. jag tittade på lets dance igår och min favorit är claudia (stavas?) och äntligen så åkte willy ut! han passade inte in på finalen som kommer nästa fredag. annars är det väll bra med mig. men nu ska jag berätta, fortsätta berätta om vad jag har gjort idag. vi, hela familjen åkte till valbo för att mamma och pappa skulle köpa ett badkar. välldigt gulligt. med lejontassar på:). mm. sedan åkte vi över till media markt för att jag skulle köpa en laptop till bara mig:D. skitsnygg! nyaste modellen lixom:P. men jag är inte så fötjust i det röda på den men annars är inehållet jättebra. superbra! mamma köppte en skärm till min dator som de ska ha i sovrummet där nere. pappa köppte en laserskrivare och syrran en mobil. skitsnygg mobil vill säga. en vit. det blev välldigt mycket pengar sammanlagt och så blev det någon sladd till laserskrivaren - som också man kan kopiera, skanna och faxa med - och till datorn. men man kan naturligtvis också skriva ut saker. och så fick vi 1000:- i presentkort. så imorgon ska jag till kyrkan och så kanske vi åker dit igen - jag vet lite onödigt - och köper new moon - för det måste man ju bara ha!!!! - och the sims 3, som jag ska ha och så kanske det blir något litet mer till.

puss på er!:)/RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer
Postat av: M&L

Puss på dig tillbaka och kramen oxå! Hi, hi jag vet vem som kan låna datorn!

2010-03-20 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0