twilight:D love tth!<3

tjoho!

idag är det fredag:). men tyvär så är man sjuk idag. jag mår jätteilla. jag har nyss ätit frukost och jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. bara ta det lugnt antar jag. ska försöka läsa lite ur min bok: twilight. den är på engelska och det går faktist ganska bra men jag tror att jag har skrivit om detta redan:P. jaja. klockan är halv nio och om jag gick i skolan nu så hade jag engelska och sedan matte och en liten bit av idrotten. jag tror att vi hade hunnit med idrotten. annars skulle vi åka till en teater idag. men jag mår så illa så jag känner att jag inte hade orkad med det. tyvär.

i måndags: ja. jag har inte berättat om när frida fyllde (min syster). hon blev tonnåring, alltså 13 år. alla kom förutom storkusinerna. vissa bor inte hemma längre och mats och bettan är utomlans. hon fick väll mest pengar toror jag. vi åt tacos med kyckling istället för köttfärsch och tårta. men inte för att jag åt tårta. orkade inte. det är ändå så onyttigt:). men det blev massor med kakor istället:O. :P

annars så har hela veckan varit okej förutom igår när jag inte heller mådde så bra men jag gick iallafall. men idag är det värre så jag går inte.

:)/RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer
Postat av: /RebeckaePettersson:)<3

om det är någon som ser min kommentar så menar jag tts! alltså själva överskriften: twilight:D love tth!<3



så ska det vara så att ni inte kommenterar eller undrar om detta:)

2010-03-19 @ 19:45:51
Postat av: /RebeckaePettersson:)<3

tts är rätt!-.-

2010-03-19 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0