har fått ett ryck, dricker energidryck;P

hola!

sitter här och är HYPER!
sitter här i sovrummet och dricker monster... med andra ord!:D


mitt hjärta dunkar ditt
tankarna handlar kärlek
kärlek som betyder något?
tankar som tänker på någon?
drömmar om dig
jag vill absolut se dig igen
igen
igen
och igen

kom bara på nått:)


veckan har varit bättre än vad jag trode att den skulle bli. det kan man verkligen säga! det kunde inte ha blivit bättre. det är svårt att tro. igår kom jag 40 minuter försent:(. vaknade strax efter 7 och så cyklade jag. inte så bra, nej:/. idag har jag haft:
Engelska: vi fick några blad med några meningar och så skulle vi plasera "s och ´" rätt. fattade inte i början men det blev bra sedan:). sen efter det så fick vi ett till blad.., ja... papper då... och så var det korsord m.m. det gick bättre.
Matte: prov i kapitel 5, b-del. gick ganska bra.., tror jag :O. nu har vi börjat på kapitel 6. 8c har redan börjat med det för länge sedan och har nyss haft prov:O. men är man matteklassen så är man (syftar på 8c)-.- jag tror att vi är no-klassen. ja, jo, det känner jag VERKLIGEN!
Idrott: bytte om... gick till vindskyddet. så orgienterade vi. fixade fyra stycken av tolv. vi gick så... så sega är vi inte:p.
Lunch: åt mest ris med grönsaker:/.
So: läste lite och maybe... busade little:p.
cyklade hem... när jag kom hem och öppnade dörren så kom bosse (kissen i huset) rusandes mot mig (även skrikande). jag kelade med han ett tag. han åt sedan. som vanligt-.- sedan tittade jag på gost wispered och när det var slut så tittade jag lite till på tv. så gjorde jag taco till familjen. hackade grönsaker och fixade köttfärschen. vi åt och sen har jag - nyss - studdsat på studsmattan med sis:). var super kall om händerna så jag var seg på att skriva när jag var inloggad på msn. nu har jag värmt upp dem med lite bloggande:D. äntligen!

är inne på datorn nu och så dricker jag energidryck "monster" och sedan ska jag nog titta lite på teven. lyssnar på färger i en vind. vacker :"). så klicka in dig på youtube!:D.

cruising imorgon:) finns där då. äter med familjen på restaurang i stan och sedan sis och jag på bio "the last song" får inte missa!

Hare götts så syns vi väll:")/RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0