kärlek på gång:O...;) we will see!

hejhej!:)

pratar i telefon nu. pratar med karro:). men jag ska väll skriva ett litet inlägg här på bloggen innan jag går och duschar och lägger mig.
måndag: skola efter prao. den första dagen i veckan känns lite tröttsamt att det bara är måndag... än. haha! jadu. dagen har varit ändå ganska bra:). med tanken på roliga detaljer som ni tyvär inte vår smaka på;). haha! men vi hade första lektionen - till slut...
språkval: kom tyvär lite försent-.- hm... men den lektionen var ganska dryg för jag tränade på ett prov i so som jag ska ha på måndag! omg... då måste jag ju träna... kom jag på nu:P !!! aja... men jag var sjuk - hade feber - när vi skulle ha den egentligen. men jag kommer att göra den på onsdag.
no: vi har börjat med sexualkunskap. haha! jao. skojjade massor med karro;). haha så kul det var:P!
bild: färlade ne bil - serie. snart klar!
lunch: åt. kännde mig utstirrad av en kille;). haha! så jag åt inte riktigt upp...
matte: kom försent. lunchen är så kort.
svenska: prao-prat och så fick man tillbaka ett prov. det gick faktikst väldigt bra!:) bra, bättre än vissa andra i klassen;)
träslöjd: gjorde klart spegeln som jag höll på med på de här sista träslöjdslektionerna. den ligger i skåpet eftersom jag cyklade - varenda mårgon - så jag vet inte hur jag ska få hem den.
cyklade hem. dagen i skolan är slut. kom hem och tittade lite på tv. sommnade. är väldigt trött! ska nog sova snart. men när sis kom hem så hade hon nya klasslistan inför sjuan! det var kuligt att se. jag kom ihåg när jag fick den. åh! tyckte att det var spännande men den är kanske inte så bra. det finns inte många man kan komma till tals med - inte många vänner man har. jag är trött på min klass!

men sov gott alla;)!/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0