prao; fredag

hej!

jag var för trött för att skriva igår:), så det kommer nu, idag...

praoveckan tar slut...
fredag: gick upp och fixa och gjorde iordning mig och åt frukost. sedan cyklade jag iväg. jag cyklade och mötte karro och så cyklade vi ner till hilleborg. jag fick hjälpa med frukosten och lunchen och så städade jag ett rum och så tog dagen slut tillslut. vi slutade två men vi fick gå iväg några minuter tidigare:). det har gått bra den här veckan och alla var snälla och så. personalen var bra. fick jobba med en kille som går i min klass - hanns mamma:P. haha! hon var supersnäll:)hihi...

vid dagens slut så cyklade jag sedan hem. egentligen så skulle karro och jag bada den dagen men det var så dåligt väder så det blev inte av. när jag kom hem så var jag på min dator och så kollade jag på tv en stund. frida (sis) kom hem och så fixade jag hennes hår och sminkade henne för hon skulle på 80-talsfest. hon blev verkligen super dupersnygg (jag fixade henne ju!;P) mamma kom hem vid fem-tiden och så åt vi. vi åt hamburgare. gott och det blev någon grillblandning till - inte för att vi grillade:P. nä, vi körde det i ugnen så det var super dupergott. i like!:D kollade på talang - bara lite. höll på med annat. jag var på min dator och spelade the sims3:). det kommer strax ett till inlägg. det ligger ett steg ovanför det här inlägget så... läs och kommentera!;) sedan kommer del 3 - bilder sedan 2009-2010. (blandat)

Kommentera!;) Kram:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0