Tester...

gör lite tester så ni vet lite mera om mig;)...

Hur..
Svarar du i telefonen: hej, det e rebecka
Gör du när du är kär i fel person: fattar int:O? gör slut anntar jag?
Tycker du om gul-bil-leken: absolut
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 500
Mycket är klockan: 13.35
Många kontakter har du på msn: venne. orka kolla-.-
Spenderar du en regnig dag bäst: sover. zZz... elr kollar på film.


VEM..
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?: från kicki... + tele
Pratar du med på msn just nu?: ingen spc
Ringde dig senast?: karro
Vill du kasta en sten i huvudet på?: haha deru;P
Saknar du mest just nu? alla som jag älskarr<3
Ska du träffa imorgon? karro:)
vem fick du senast ett sms av? frida


JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja massor. hela tiden:). e super duperbra på det faktiks;)
Gråtit en hel natt: nä
Åkt vattenskidor: noe
Åkt rullstol: näjj
Gjort en bakåtkullerbytta:  ja nån gång antar jag:/
Köpt lösgodis för över 50 kr: alltid:D nerrå... men nån gång
Önskat att du var det andra könet: nää
Sett din kompis i rosa kanindräkt: ne, men skulle vilja XD... absolut!



 

1. använder ord som, dah, bah, typ.= ja, ofta.., typ;P

2. har mer än 5 läppglans,= ofc!

3. använder ett ton idomin per dag.,= Näjj

4. gillar rosa,= Japp:)

5. använder foundatiton.= ja, varje dag:|

6. har No One, Alicia Keys, på din mobil.= japp

7. använder parfym varje dag.= såklart!

8. använder hårinpackning.= Nää. mitt hår e redan så super duperbra som det ä;D !



http://www.quizme.se/test/Det-riktiga-fjortis-testet_1044
gå in och gört!;) på skojj!... ofc...väll?!:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0