bildexplotion part 1

här kommer - ganska många också:P - bilder och foton.

KOMMENTERA!:)

det här är del 1...
juice
nymålade naglar:D
Bosse (våran familjekatt)
mina nya skor
nya
jag:)
älgar på golfbanan i vintras
isabella (kusin)-, konståkning bella i lila<3
bosse
mina tvillingkusiner. william & ludwig
frida (sis=syster) & jag när vi var små:)<3
sis & I<3
jag
jag
jag (när mamma fyllde 50)
min kändisvägg. twilight+jonas brothers<33
jag på rullsand(längtar nå grymt till sommar)
maja (min kompis karros hund)
jag
jag
rullsand
bosse
jag
jag
typ... hemma:P
jag
jag=)
jag
tvillingarna fick foppatofflor på 1-årsdagen:D
jag
bosse<3
jag
twinsen<333333
Dead by April (favvoband som kommer hit till sommarn:D<3333333333333)
regnbåge:)
jag - igen:P
sommar, sommar, sommar<333333
jag
i vintras
smileys
hundvalp (jojo-mamman)
bosse:)<3 = sötnos<3
sis & I
sis & I<3
B.O.<3
tvillingkusinskalas:D    1 år!
sis & I!
you are all that i wanna se
rullsand
me.
jag i sommras på rullsand
Aaaaaah!!! Jonas Brothers:D<333333
bosse
vad sis fick av mig på hennes dag!:)
påväg till skolan-.- ...
jag
becka going crazy...
Becka/Beckis/Rebecka... hur.som.helst...!



Fortsättning följer...



A lots of hugs from:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0