prao; måndag

hellu!:)

måndag: första dagen på prao-veckan. vi var på hilleborg (ett ålderdomshem). karolina och jag var där tillsammans. det var hemskt. faktiskt. jag vaknade av att jag ville nästan "spy" (inte för att jag gjorde det). sedan så cyklade jag dit. det blev så varmt att och jag var super dupertrött så jag ville nästan gå och sova på en gång. vi fick fixa mat och hålla till i köket, städa rum och hjälpa dem m.m. vi slutade sent enligt karro och mig. vi började åtta och slutade fyra. så när man kom hem så gick man och sov. somnade direkt. mamma väckte mig så jag åt och fixade saker och så gick jag och lade mig igen. jag var verkligen trött efter den dagen.

kram/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0