valborgsmässoafton

hej!

länge sen;P

veckan har varit bra. förutom en dag... den var lite deppig. av privata själ. aja iallafall så lyssnar jag på musik nu och chattar med några. sanningen kommer sakta men säkert...

igår var det sista april = valborgsmässoafton.
fick träffa kicki då. jag upplevde henne som en super dupergullig, pigg och glad liten tjej:D
majkase och fyvärkerier i högbo. först åkte jag och min familj till småkusinerna och malin och lasse var också där. vi åt grillat med potatisgratäng. efterrätt med dryck. det fanns läsk men jag drack bara vatten;P sesan åkte vi till majkasen och jag var verkligen hyper. jag var super duperglad. ville inte hem. men tyvär så måste sagorna - även de bästa - sluta någon gång. det var också några småglin som siktade med smällare på oss-.- verkligen super dupermoget! sedan så var man ju bara tvungen och fråga hur många år de var:O aja.., sedan åkte vi hem vid elva-tiden. var super dupertrött så jag gick och lade mig vid 12-tiden. idag vakndae jag halv 12. så har jag ätit frukost och nu ska jag snart inte göra något sjärskilt:P

igår på dagen så var jag och klara ner på stan.
jag köppte:
råsa solbrillor
blommig klänning
jeansjacka
gul tunika
fondation
pastellgrönt nagelack (som jag ha velat ha i en månad nu:P)
guldsvarta örhängen
guldsvart halsband

jag tror att det var allt:P

älskar :P-gubbar

ha! lol

men hare så super duperbra!/RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0