nothing for me.

hej, jag kom inte tyär iväg till sandviken ändå. jag gick till bussen. när den var nio minuter försenad så kollade jag på busslistan och såg att det var fel. jag hade kollat på tiderna för vardagar. då blev jag så himla sur och jag gick hem med skam. sant  jag skämdes. jag hade kollat fel och det var bara dumt av mig. attans! småsurig och irriterat vände jag på klacken och gick raka vägen hem. vägen var inte plogad heller. jag frös om mina fötter jämt och ständigt. fy! jag verkligen, verkligen avskyr kylan! mina händer börjar bli lite lätt fnasiga. heter det så?!:o aja watever!:( annars har jag bara kollat hela dagen på the hills. såg på de senaste. sedan ett live och några gammla. dem visar lite av varje nu på helgerna eftersom jag har hört att det är dem senaste. ialf nu för tillfället tror jag. egentligen har jag ingen aning:P. lägger in bilder någon annan gång. ska sova. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Manal - Bloggen om Justin Drew Bieber

hej hur är de idag då ? :D

2010-11-28 @ 22:29:23
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0