damn cold this time of year

...värre blir det - antagligen - tyvär.

Hallå där:)
hur är det med alla såhär års nu då? verkar som många förskylningar härjar. bästa vännen ligger hemma i snuva.
vet ni vad? jag ska ta och äta nu...






...sådär efter en kvart sisådär: det var en av mina favoriträttre- köttfärssås och spagetti:). mumsigt!

skola, today:
lektioner:
no: film om onani och raggningsrepliker om ni vela veta:"o
id: mådde och mår fortfarande illa. kännde inte för att hoppa och skutta runt i en idrottsak full med folk. em... näeh. jag avstod... så jag satt i korridoren med maja och snackade om gymnasieval osv...
so: läste anteckningar om ett nytt område: första världskriget.
lunch: med maja och sofi. åt: potatis o fisk - ärtor till. haha!
språval: där körde jag ett gamalt nationelt prov i matte. gick såååådäär.
syslöjd: kämpade på det sista som är kvar nu. bara en liten text kvar som ska sys fast och sedan ska jag bara göra något av det. ni som vet hur det ser ut och sånt... vad ska jag göra med det? - en tavla, en kudde?
hem! tog bussen hem.
gick sista biten hem, när jag kom hem såg jag en tidning från kicks. äntligen! äntligen lite erbjudanden och en tidning med lite olika tips. jag har för mig att dem har hoppat över en månad, eller inbillar jag mig. jo, så är det säkert.

nu ska jag ta och njuta av min sista chockladbit - marabou - som jag fick i söndags:) har inte vart så sugen på att äta onyttigt. okej, där ljög jag stort! men jag försöker låta bli ialf.



vet ni vad?! jag har funderat på en sak. tror att jag ska tona håret. hoppas sofi vill hjälpa mig bara. jag behöver någon som kan sånt. mamma vägrar röra mitt hår. det blir mörkare, det har jag bestämt:). men hur mörkt? - det vet jag inte.
- TYCK TILL!!
...och jag hoppas verkligen att hon har tid före jul! jag måste fråga.

en knasig sak: en ovana: att jag kluddar upp lyrics framför spegeln i badrummet när jag borstar tänderna och försöker att sjunga det. händer ofta:"d. haha!


jag tänkte uppdatera ett litet inlägg tidigare på majas iphone:)... men det gick inte att få in text eller nått:"(... villket var synd!!


älskar denna "sång"<33:


puss:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0