3 dagar..

Haft 22 besökare här om dagen!!:)
tack underbaraste<3

...även om jag inte har skrivit på de senaste dagarna.. men det kommer här:


de här 3 senaste har varit helt sjuk, skojjsig, rolig, tröttsam, sömnig, ledsen, arg, irriterad, orolig, nervös...
you name it!
osv.osv.osv...

i fredags:
skola.
tog bussen ner till stan med karro. vi letade runt efter en godisaffär:) så länge sedan jag var där så jag hade glömt bort.. tillslut hittade vi dit. ligger längre in i en gränd vid redrum på stan om alla undrar:P haha! x")
handlade för ca 50 spänn!! det blev en hel påse typ:O väldigt mycket ialf!:D det är inte riktigt slut än.. bara en godis kvar faktiskt!;"D haha!!

När vi skulle gå till bussen såg jag några snygga killar x") ... men jag kollade inte riktigt. men karro kollade och hon sade att dem kollade på oss och att det verkade som om dem kände igen oss. som om dem har sett oss förr. sedan sade karro att det var dem från furuvik som vi stötte på varandra hela tiden.. blev till och med trötta på varandra för att vi såg varandra hela tiden typ!
-WTF! ÄR DET SANT? NÄH, NU SKOJJAR DU!!... gallskrek och skrattade högt på stan!

-OMG!!!!!!!!!!!!

..tror att karro skämdes!:S sorry for that kakan!
det är ett mysterium. vill se dem igen! nästa gång ska vi säga HEJ!;) / :D    ..haha!



lördag:
sova hos kakan:)
åt godis x") + kollade på "Juno" :


(inte från filmen)

och så har jag hållt på med ett program som jag har laddat ner på datorn gratis! pröva du oxå:
http://picasa.google.com/

jag fattade inte i början men sedan förklarade karro för mig:) ..och nu; jag, jag älskar det!!:D
absolut, jag rekomenderar det - skarpt!

det som är bra är att man kan ta bort ett hårstrå som är ivägen för ansiktet, kanske några finnar som förstör ditt vackra jag? ett födelsemärke eller bara fixa lite fler fransar.. det gjorde jag:) Pröva!

söndag:
vaknade hos kakan:)
sedan data.
frukost.. sent.

DAGENS TASKIGASTE: haha! jag hälde jättemycket salt i karros mjölk när hon inte såg det. hon mådde illa därefter och blev sur:"( OJOJ!:O sorry!x")

hörs senare:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0